Zaměstnání

Chemoprojekt, a.s. nabízí:

  • Zajímavou a náročnou odbornou práci na tuzemských i zahraničních projektech
  • Možnost profesního růstu a vzdělávání
  • Spolupráci se zkušenými spolupracovníky a zahraničními partnery
  • Odpovídající platové ohodnocení a firemní benefity
  • Směnnost: Jednosměnný provoz

Pracovní úvazek: Plný

Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr

Kam se hlásit: Třebohostická 3069/14, 100 00 Praha 10

Informace o zpracování osobních údajů – uchazeči o zaměstnání

 

PhDr.  Ludmila Prachařová
Personální ředitelka

Tel: +420 261 305 464

E-mail: LPracharova@chemoprojekt.cz

Nezaujala Vás žádná volná pracovní pozice? Zašlete nám svůj životopis a krátký průvodní dopis.

Nabídka volných míst

Náplň práce:

  • spolupráce na návrhu řídících smyček technologie,
  • specifikace přístrojů polní instrumentace,
  • základní znalost konfigurace smyček řídících a zabezpečovacích systémů (DCS/IPS/PLC),
  • znalost návrhu zařízení EPS,
  • znalost zapojení rozvodů napájení, strukturované kabeláže, předávání podkladů ostatním profesím,
  • znalost problematiky zapojování elektrozařízení,
  • zpracování příslušných částí do nabídek a všech stupňů projektové dokumentace,
  • účast na stavbě a najíždění,
  • kontrola projektové dokumentace a jednání se subdodavateli.

Požadavky na uchazeče:

  • vzdělání ČVUT, Fakulta elektro/VŠCHT Fakulta chemického inženýrství
  • schopnost týmové práce,
  • dodržování termínů,
  • znalost práce na PC, MS Office, AutoCad,
  • znalost Aj-nutná,  Rj-výhodou
  • řidičské oprávnění sk. „B“,
  • praxe min. 2 roky
  • školení dle §4 Vyhl. 50/78 Sb výhodou.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Náplň práce:

  • chemicko-inženýrské výpočty, analýza, interpretace výsledků, hmotové a entalpické bilance,
  • zpracovávání přípravné a projektové dokumentace (výpočty i textová část),
  • podpora při realizaci projektu (účast na jednáních s klientem, dodavateli a subdodavateli),
  • účast při najíždění jednotek do provozu .

Požadavky na uchazeče:

  • VŠ chemického směru,
  • 2 roky praxe na podobné pozici,
  • velmi dobrá znalost Aj., znalost RJ vítána,
  • znalost SW CHEMCAD , HYSYS, PRO/II (není podmínkou),
  • schopnost práce v týmu,
  • časová flexibilita.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Požadavky na uchazeče:

  • vzdělání: min. ÚSO s maturitou – Strojní,
  • praxe v oblasti investičních celků min. 3 roky,
  • zkušenosti s kontrolou subdodavatelské dokumentace a inspekce u výrobců,
  • ochota cestovat,
  • schopnost týmové práce,
  • dodržování termínů,
  • znalost práce na PC, MS Office,
  • aktivní znalost AJ, výhodou RJ.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

We are looking for a HESQ Lead Engineer for our Safichem Projekty Group (SPG) in Prague, the Czech Republic.

Job description:

  • Applying, maintaining and improving of the IMS (ISO 9001:2008, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2007/ISO 45001:2018, ISO/IEC 27001:2013) for proper execution of EPC projects.
  • Implementation of the system audits and inspection activities in accordance with a project schedule.
  • Monitoring of compliance with legislative and other requirements for design and customer’s site.
  • Monitoring and reporting of IMS application on projects.
  • Oversight experience in construction, hazardous materials remediation, water treatment and environmental monitoring
  • Research, develop, coordinate and monitor comprehensive Health and Safety programs standards for the entire Safichem Projekty Group.
  • Applying HESQ corporate strategies, related to corporate policies and required training.
  • Providing consultancy / support for other sections and SPG members.
  • Communication with headquarters – regular reporting
  • Work with external consultant if needed
  • Coordination of internal or external specialists (OHS technician, fire protection, etc.)
  • Position Qualifications Requirements:
    • Internal Auditor Certificate (Quality Manager is an advantage);
    • Recognized qualifications in Health and Safety Discipline;
    • A sound knowledge of emergency management, standard operating procedures and practices.
    • Excellent planning, organizational and time management skills.
    • Ability to work well within multiple team environments
    • University / secondary school technical (Process engineering is an advantage);
    • Essential Computer skills;
    • Czech language is mandatory, both written and spoken;
    • English language spoken and written is mandatory.
  • Skills:
    • Professional attitude;
    • Communication and presentation skills;
    • Organizational talent;
    • Hard-working;
    • Ability to work independently;
    • Reliability, responsibility and diligence.
  • Experience:
    • Minimum 3 years‘ experience in IMS (experience in OHS, Fire Protection and EMS are an advantage);
    • Understanding of the following ISO standards, including, but not limited to: ISO 9001:2015 OHSAS 18001:2007, EN ISO 14001:2015/ISO 45001:2018, ISO/IEC 27001:2013
    • 5 years‘ experience in engineering, procurement and construction in process & power industry.
  • What we offer:
    • Prospective job in an international company, the possibility of a multinational career;
    • Trainings and seminars in the Czech Republic and Slovak Republic;
    • Contract for an indefinite period;
    • 5 weeks‘ vacation, meal vouchers, sport and cultural vouchers, pension insurance or life insurance, social events for employees.
    • Possibility of further education and professional growth, including language courses.

Please submit your CV in English and Czech.

Náplň práce:

  • připomínkování smluv – zejména smlouvy o dílo, kupní smlouvy,
  • právní asistence při řešení reklamací v obchodněprávních vztazích,
  • rešerše a příprava právních stanovisek,
  • příprava podkladů v rámci spolupráce s externími právními kancelářemi.

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské právní vzdělání,
  • praxe min. 1-2 roky,
  • pečlivost a spolehlivost,
  • znalost anglického jazyka na úrovni C1 – mluvená i psaná forma – denní využití,
  • uživatelskou znalost práce na PC.

Nabízíme:

  • zajímavou, různorodou a odpovědnou práci,
  • zajímavé mzdové ohodnocení,
  • možnost odborného a finančního růstu,
  • možnost jazykových kurzů,
  • týden dovolené navíc,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • stravenky.

Ostatní:

  • nástup dle dohody
  • pracoviště v sídle firmy – Praha 10, Strašnice (nedaleko metra Skalka)

Náplň práce:

  • administrativní a organizační podpora sekretariátu statutárního ředitele,
  • zpracování obchodní korespondence,
  • organizace schůzek, správa databáze kontaktů,
  • zápisy z porad,
  • další administrativní činnosti dle zadání vedení společnosti.

Požadavky na uchazeče:

  • středoškolské vzdělání s maturitou,
  • praxi v administrativní činnosti na pozici asistenty min. 1 rok,
  • dobrou znalost AJ (slovem i písmem), RJ vítána,
  • znalost práce s PC (MS Office)
  • příjemné vystupování a komunikativnost
  • dobré organizační schopnosti
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost,
  • časovou flexibilitu,
  • ochotu učit se nové věci.

Nabízíme:

  • dobré platové ohodnocení,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • samostatnou práci v prosperující společnosti,
  • příjemné pracovní prostředí s dobrou dopravní dostupností na Praze 10
  • 25 dnů dovolené, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění,
  • využití jazykových znalostí.

Ostatní:

  • nástup možný ihned nebo dle dohody.

Náplň práce:

  • zadávání a evidence faktur,
  • účtování pokladny a služebních cest tuzemských i zahraničních,
  • účtování banky, příprava platebních příkazů a platby,
  • inventarizace účtů,
  • další agenda dle potřeb finančního oddělení.

Požadavky na uchazeče:

  • středoškolské vzdělání ekonomického směru,
  • základní znalost účetní legislativy,
  • pozitivní vztah k práci a ochota učit se novým věcem,
  • znalost AJ a základy RJ
  • dobré znalosti práce n PC, zejména Excel
  • spolehlivost a svědomitost,
  • flexibilita a loajalita.

Nabízíme:

  • zázemí stabilní společnosti,
  • motivační finanční ohodnocení,
  • pružnou pracovní dobu,
  • příjemné pracovní prostředí v moderní budově na Praze 10, poblíž metra „A“
  • širokou paletu firemních benefitů – stravenky a možnost stravování na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění
  • jazykové vzdělávání
  • možnost dalšího odborného a profesního růstu.