Zaměstnání

Chemoprojekt, a.s. nabízí:

  • Zajímavou a náročnou odbornou práci na tuzemských i zahraničních projektech
  • Možnost profesního růstu a vzdělávání
  • Spolupráci se zkušenými spolupracovníky a zahraničními partnery
  • Odpovídající platové ohodnocení a firemní benefity
  • Směnnost: Jednosměnný provoz

Pracovní úvazek: Plný

Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr

Kam se hlásit: Třebohostická 3069/14, 10031 Praha 10

Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společností Skupiny SAFICHEM PROJEKTY dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.

Mgr. Hana Benediktová
Personální ředitelka

Tel: +420 261 305 464

E-mail: hbenediktova@chemoprojekt.cz

Nabídka volných míst

Náplň práce:

  • spolupráce na návrhu řídících smyček technologie,
  • specifikace přístrojů polní instrumentace,
  • základní znalost konfigurace smyček řídících a zabezpečovacích systémů (DCS/IPS/PLC),
  • znalost návrhu zařízení EPS,
  • znalost zapojení rozvodů napájení, strukturované kabeláže, předávání podkladů ostatním profesím,
  • znalost problematiky zapojování elektrozařízení,
  • zpracování příslušných částí do nabídek a všech stupňů projektové dokumentace,
  • účast na stavbě a najíždění,
  • kontrola projektové dokumentace a jednání se subdodavateli.

Požadavky na uchazeče:

  • vzdělání ČVUT, Fakulta elektro/VŠCHT Fakulta chemického inženýrství
  • schopnost týmové práce,
  • dodržování termínů,
  • znalost práce na PC, MS Office, AutoCad,
  • znalost Aj-nutná,  Rj-výhodou
  • řidičské oprávnění sk. „B“,
  • praxe min. 2 roky
  • školení dle §4 Vyhl. 50/78 Sb výhodou.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Náplň práce:

  • chemicko-inženýrské výpočty, analýza, interpretace výsledků, hmotové a entalpické bilance,
  • zpracovávání přípravné a projektové dokumentace (výpočty i textová část),
  • podpora při realizaci projektu (účast na jednáních s klientem, dodavateli a subdodavateli),
  • účast při najíždění jednotek do provozu .

Požadavky na uchazeče:

  • VŠ chemického směru,
  • 2 roky praxe na podobné pozici,
  • velmi dobrá znalost Aj., znalost RJ vítána,
  • znalost SW CHEMCAD , HYSYS, PRO/II (není podmínkou),
  • schopnost práce v týmu,
  • časová flexibilita.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Náplň práce:

  • zpracovává ekonomická zprávy cost kontrol u projektů,
  • navrhuje a zpracovává postupy řízení nákladů pro daný projekt a podklady pro řídící dokumentaci projektu,
  • spolupracuje s vedoucími projektů při přípravě a aktualizaci rozpočtu a plánu cash flow projektu,
  • provádí analýzu a kvantifikaci rizik přidělených projektů,
  • sleduje a kontroluje čerpání nákladů a hodin na projektech a upozorňuje na neefektivní nakládání s finančními prostředky a negativní tendence projektu,
  • sleduje a kontroluje plnění platebních kalendářů a tok hotovosti na projektech a upozorňuje na případné závady a nedostatky v této oblasti,
  • spolupracuje s vedoucími projektů při zpracování Závěrečné zprávy projektu za oblast projektového controllingu,
  • vede CC při tvorbě a aktualizaci cenové databáze a při odhadu nákladů projektů.

Požadavky na uchazeče:

  • VŠ ekonomického směru,
  • praxe alespoň 2 roky v oblasti kontroly projektů,
  • výborná znalost Excel, znalost Word,Microsoft Outlook, znalost MS Project vítána,
  • komunikativnost, pečlivost a spolehlivost,
  • aktivní znalost AJ nutná.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Požadavky na uchazeče:

  • vzdělání: min. ÚSO s maturitou – Strojní,
  • praxe v oblasti investičních celků min. 3 roky,
  • zkušenosti s kontrolou subdodavatelské dokumentace a inspekce u výrobců,
  • ochota cestovat,
  • schopnost týmové práce,
  • dodržování termínů,
  • znalost práce na PC, MS Office,
  • aktivní znalost AJ, výhodou RJ.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Požadavky na uchazeče:

  • vzdělání: min. SŠ – výhodou technické vzdělání nebo zkušenosti s administrativou v technickém oboru,
  • schopnost týmové práce,
  • dodržování termínů,
  • znalost práce na PC, MS Office, (výhodou SharePoint, Vendom),
  • komunikativní znalost AJ, výhodou RJ.

Nabízíme:

  • firemní benefity,
  • možnost vzdělávání,
  • odpovídající mzdové ohodnocení,
  • zázemí inženýrsko-dodavatelské firmy.

Náplň práce:

  • metodika účetnictví, daní
  • kontrola všech účtů a dohledávání nejasných položek před měsíční závěrkou
  • měsíční a roční závěrka účetnictví
  • příprava podkladů pro audit, styk s auditorem, asistence při auditu
  • kontakt s finančním úřadem při daňovém řízení, asistence při kontrolách FÚ
  • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů, včetně podkladů, jejich placení a účtování
  • příprava a zaslání podkladů pro zpracování daně z přidané hodnoty u organizačních složek v zahraničí,
  • kontrola účetnictví a konsolidace účetních závěrek dceřiných společností (tuzemských i zahraničních)
  • výpočet hospodaření jednotlivých zahraničních složek, zasílání podkladů týkající se daně z příjmu
  • spolupráce při registraci nových org.složek či nových společností v zahraničí
  • tvorba a zúčtování opravných položek, rezerv
  • účtování základního kapitálu, fondů , hospodářského výsledku a jeho rozdělení
  • evidence, platby a zaúčtování ostatních daní ( daň silniční, daň z nemovitostí )
  • statistika: roční výkaz ekonomických subjektů vybraných produkčních odvětví, výkazy o dovozu a vývozu služeb
  • platební styk: příprava podkladů pro schvalování plateb, platby tuzemské i zahraniční
  • dohled a administrace bankovních systémů MultiCash, Profibanka

Požadujeme:

  • VŠ ekonomického nebo finančního zaměření s praxí na pozici hlavní účetní min. 5 let,
  • orientace v daňové a účetní problematice;
  • znalost příslušných zákonů a legislativy;
  • znalosti projektového a finančního řízení;
  • schopnost týmové práce, sebereflexe, koncepční uvažování, ochota tvořit nové věci, samostatnost, systematičnost, spolehlivost
  • zodpovědnost, loajalitu, organizační a komunikační schopnosti;
  • trestní a morální bezúhonnost; zdravotní způsobilost;
  • pokročilá znalost práce v MS Excel;
  • znalost angličtiny podmínkou; základní znalost ruštiny výhodou

Nabízíme:

  • odpovídající finanční ohodnocení
  • plný pracovní úvazek
  • perspektivní zaměstnání, zajímavou práci v profesionální organizaci
  • pružnou pracovní dobu, další benefity- stravenky, příspěvky ze soc. fondu,
  • týmovou spolupráci, příjemné prostředí